Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Bolesławiec
PRIME-TIME® SEO czyli jeszcze lepsze efekty reklamowe w wyszukiwarce

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Zdecydowana większość ludzi dokonuje zakupów przez internet. Nie ograniczają się jednak tylko do znajdywania ciekawych rzeczy, ale również wyszukują potrzebne informacje, poznają nowe przepisy, oglądają tutoriale (instruktażowe filmiki typu "Jak zrobić...?") czy wykorzystują internet do celów naukowych, chociażby jako dodatkowe źródło w pracach maturalnych, licencjackich, magisterskich, itd. Trzeba tu jednak podkreślić, że niestety nie wszystkie informacje zawarte na stronach czy blogach są zgodne z prawdą, nie mówiąc już o posiadaniu wartości merytorycznych.
PRIME-TIME® SEO czyli jeszcze lepsze efekty reklamowe w wyszukiwarce

Przyjęło się bowiem, że skoro coś jest napisane w internecie to musi być prawdą. Nic bardziej mylnego. Należy zatem umiejętnie poszukiwać informacji na określone tematy. Tożsama sytuacja występuje z firmami, na przykład zajmującymi się instalacją paneli fotowoltaicznych. Jest to ostatnimi czasy niezwykle popularny temat, ponieważ chodzi o ochronę środowiska, co jest bardzo ważne w ochronie planety. Firm reklamujących się w internecie i oferujących "stuprocentową gwarancję zadowolenia" jest masa. Nie wyróżnia ich nic, przez co trudno wybrać faworyta i wykonawcę prac przez nas zleconych.

Jak zatem skutecznie zareklamować swoją firmę w internecie i o co w tym chodzi?

Naprzeciw tym wysokim i niełatwym oczekiwaniom wychodzi innowacyjna strategia PRIME-TIME® SEO. Jest to absolutny ewenement w zakresie pozycjonowania stron w najpopularniejszej przeglądarce internetowej Google. Podstawą tej metody jest bardzo precyzyjny research rynku czyli nic innego jak uświadomienie sobie, czego potrzebuje klient. Eksperci od pozycjonowania stron skrupulatnie sprawdzają, czego internauci szukają za pomocą przeglądarki. Najważniejsze są jednak słowa kluczowe, tak zwane frazy, za pomocą których potencjalny klient wyszukuje informacje. Strategię PRIME-TIME® SEO buduje się po profesjonalnej analizie danej strony internetowej. Określa się również grupę docelową właściciela strony. Metoda ta pozwala na posiadanie gruntownej przewagi nad konkurencją, gdyż ma sporą przewagę nad klasycznym pozycjonowaniem stron. Najważniejszym celem tej nowej strategii jest uzyskiwanie jak najlepszych wyników danej firmy w przeglądarce Google po wpisaniu przez klienta odpowiedniej frazy. Nie jest żadną tajemnicą, że prawie wszyscy odwiedzają strony, które pokazały się w wynikach jako pierwsze. Strategia PRIME-TIME® SEO jest w stanie zapewnić właśnie takie rezultaty. Ponadto badania rynku dowiodły, że ludzie korzystają dużo chętniej z usług firm, które mają zamieszczone atrakcyjne grafiki. Mówiąc prosto: coś, co wygląda korzystnie, będzie cieszyło się większym zainteresowaniem. Tak się składa, że metoda, którą się posługujemy, również pozwala na pozycjonowanie grafik!

Jakie konkretnie korzyści będzie miała moja firma po zastosowaniu strategii PRIME-TIME® SEO?

·      Zdecydowanie większy zasięg wyszukiwań, co przełoży się na wzrost klienteli;

·      Brak konieczności kierowania czymkolwiek, ponieważ wszystkim zajmą się nasze unikalne algorytmy;

·      Znacznie ulepszone współdziałanie SEO z PPC (Google Ads + Facebook Ads + Instagram Ads);

·      Stabilne wyniki, które będą bardziej odporne na wszelkie wahania algorytmu.

 

Źródło: https://mediaclick.pl/pozycjonowanie-wroclaw/

Więcej informacji znajdziesz w gazecie bolesławieckiej
Express Bolesławiecki


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Niedziela 19 maja 2024
Imieniny
Celestyny, Iwony, Piotra

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl