Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Bolesławiec
Pracownicy pod kontrolą

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Starostwo Powiatowe w Bolesławcu by nie mieć problemów z kontrolą pracowników oraz rejestracją czasu pracy, którą wykonują wprowadziło system elektronicznej rejestracji czasu pracy.

Im więcej zatrudnionych pracowników, tym trudniejsza staje się kontrola nad nimi. To jest głównym powodem, dla którego Starostwo Powiatowe w Bolesławcu zdecydowało się na zastosowanie systemu elektronicznej rejestracji czasu pracy.

- Aby dobrze i sprawnie kierować urzędem, trzeba mieć informacje i takie informacje dostarcza ten system. Otrzymując informację możemy reagować niemalże w czasie rzeczywistym, wiemy kto przyszedł do pracy, a kogo nie ma - mówi starosta Cezary Przybylski.

- Zadaniem systemu jest usprawnienie pracy urzędu, poprzez kontrolowanie i sprawne zarządzanie czasem pracy pracowników. Chcemy też aby dzięki temu obsługa klientów była na wysokim poziomie - dodaje.

Starostwo Powiatowe zakupiło 5 takich czytników oraz 140 kart magnetycznych dla pracowników. System jest bardzo prosty w obsłudze, tworzą go czytniki umieszczone przy wejściach oraz karty magnetyczne z imieniem, nazwiskiem i indywidualnym numerem pracownika oraz jego stanowiskiem. Pełnią one jednocześnie funkcję identyfikatorów.

Zamontowano je w trzech budynkach, w których znajdują się wydziały starostwa. Jeden w siedzibie, tzw. „Okrąglaku” przy placu Piłsudskiego oraz w budynku przy ul. Zwycięstwa oraz trzy w „wieżowcu”.

- Starostwo znajduje się w trzech budynkach, system znacznie ułatwia staroście koordynowanie pracy pracowników, po prostu organizacyjnie jest łatwiej - mówi Majka Nowak, rzecznik prasowy starostwa.

Zastosowanie tej technologii znacznie usprawnia kłopotliwą procedurę kontroli wejść i wyjść pracowników, oraz tworzenia dokumentacji czasu przepracowanego. Wykorzystanie czytników podnosi również dyscyplinę wśród załogi.

- Dzięki systemowi wiemy ile trwają wyjścia służbowe pracowników – mówi Majka Nowak.

W przyszłości starostwo planuje poza rejestracją czasu pracy wprowadzić również kontrolę dostępu pracowników do wybranych pomieszczeń, do których dostęp będą miały wyłącznie osoby upoważnione.

Wartość sprzętu, systemu, przeszkolenia pracowników oraz dwuletniego okresu obsługi serwisowej to koszt ponad 19 tys zł brutto.

Więcej informacji znajdziesz w gazecie bolesławieckiej
Express Bolesławiecki


Daniel Biernat



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Niedziela 19 maja 2024
Imieniny
Celestyny, Iwony, Piotra

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl