Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Bolesławiec
Doskonalą jakość usług publicznych

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
16 września w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu odbyła się konferencja kończąca projekt „Program doskonalenia, jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie”, w której uczestniczył Urząd Miasta Bolesławiec.
Doskonalą jakość usług publicznych
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Projekt realizowany był zgodnie z założeniami Programu Operacyjnego Kapitał ludzki – wdrażanie usprawnień zarządczych w administracji samorządowej, którego celem jest podniesienie potencjału administracji publicznej oraz wzmocnienie zdolności do świadczenia wysokiej jakości usług.

- Doskonalenie jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski to program, w którym Urząd Miasta Bolesławiec uczestniczył od 2009 roku. Wespół z 25 innymi urzędami doskonaliliśmy umiejętności urzędników w wielu obszarach: systemu zarządzania jakością wg norm ISO, dokonywania samooceny pracy, badania satysfakcji zarówno klientów urzędu, jak i samych pracowników, porównywania się z innymi organizacjami podobnego typu i optymalizowania kosztów funkcjonowania administracji publicznej – mówi sekretarz miasta Jerzy Zieleński, odpowiedzialny za realizację projektu w bolesławieckim urzędzie. - Dzięki temu projektowi wzrosła samoświadomość indywidualna i zespołowa, nauczyliśmy się nowych metod funkcjonowania dla dobra interesanta. Trwałym dorobkiem projektu są nowo opracowane procedury działania administracji samorządowej na rzecz wspólnot lokalnych. Jedna z nich – funkcjonowanie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości w Bolesławcu – została uznana za wzorcową i przedstawiona do wykorzystania przez inne urzędy w kraju – dodaje.

Celem projektu było osiągnięcie poprawy jakości usług świadczonych klientom poprzez rozwój potencjału pracowników i doskonalenie pracy urzędów. Ponad dwuletni okres funkcjonowania projektu pozwolił Urzędowi Miasta Bolesławiec na pogłębienie wiedzy teoretycznej oraz przeprowadzenie szeregu działań praktycznych, które w oparciu o wyniki badań satysfakcji klientów i pracowników oraz trzykrotnej samooceny wg Modelu CAF, pozwoliły na stworzenie obiektywnego obrazu urzędu i wskazanie dróg dalszego doskonalenia.

Podsumowaniem kończącego się projektu była konferencja końcowa projektu, podczas której odbyło się uroczyste wręczenie certyfikatów uczestnictwa w projekcie. Certyfikat dla bolesławieckiego urzędu odebrał Mariusz Herba, naczelnik wydziału organizacyjnego.

Więcej informacji znajdziesz w gazecie bolesławieckiej
Express Bolesławiecki


UM Bolesławiec



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Niedziela 19 maja 2024
Imieniny
Celestyny, Iwony, Piotra

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl