Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk


Zespół Pectus zdobył Teatr Stary

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
W ramach trzynastej edycji Konwoju Muszkieterów w Teatrze Starym w Bolesławcu odbyło się niezwykłe spotkanie. Zespół Pectus wspólnie z uczniami Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych odśpiewał najbardziej znane i lubiane kolędy.
Zespół Pectus zdobył Teatr Stary

Zespół Pectus zdobył Teatr Stary
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Zespół Pectus zdobył Teatr Stary
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Zespół Pectus zdobył Teatr Stary
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Zespół Pectus zdobył Teatr Stary
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Wspólne, pełne serca, muzykowanie porwało publiczność, która szczelnie wypełniła teatralną salę. Konwój Muszkieterów to najstarsza inicjatywa prospołeczna prowadzona przez Fundację Muszkieterów, którą tworzą wszyscy właściciele supermarketów Intermarché oraz Bricomarché.

Ideą Konwoju Muszkieterów jest niesienie pomocy placówkom z całej Polski, szczególnie tym z małych i średnich miejscowości. Są to zarówno jednostki dydaktyczne dla dzieci i młodzieży, domy dziecka, placówki opiekuńczo-wychowawcze, parafialne zespoły Caritas, jak również młodzieżowe kluby sportowe. ośrodki wytypowane przez właścicieli supermarketów Intermarché i Bricomarché otrzymują czeki w wysokości 3 500 zł.

Staramy się współpracować z ośrodkami, w których znajdują się dzieci naszych pracowników. Dziecko jednego z nich przebywa w wyłonionej placówce, wiemy więc jaka panuje w niej sytuacja. Pomogło nam to podjąć decyzję. Zależy nam na nawiązaniu bliskich więzi ze społecznością, w której działamy i pracujemy. Nie jesteśmy zainteresowani wyłącznie ekonomią i prowadzeniem supermarketu, chcemy mieszkać i żyć w tej społeczności. A to oznacza także pomaganie w rozwiązywaniu niektórych problemów - powiedział Piotr Szymański, właściciel supermarketu Bricomarché w Bolesławcu.

Co roku patronat nad Konwojem Muszkieterów obejmują znani, polscy artyści. Ambasadorem kończącej się właśnie edycji Konwoju został popularny, pop-rockowy zespół Pectus, który postanowił nie tylko wesprzeć tę inicjatywę swoim wizerunkiem, ale również aktywnie uczestniczyć w spotkaniach z dziećmi.

- Dzieci z ośrodka zaskoczyły nas wokalnym talentami, i chęcią wspólnego kolędowania. Znały teksty tradycyjnych kolęd i pastorałek. Kolejna wizyta, z którą przyjechał Konwój Muszkieterów pokazała nam jak wiele emocji i spontanicznych reakcji może budzić wspólne muzykowanie, - powiedzieli bracia Szczepanik z zespołu Pectus

Klienci sieci Intermarché i Bricomarché mogą bezpośrednio zaangażować się w Konwój Muszkieterów. Kupując specjalne torby zakupowe Fundacji każdy może wesprzeć podopiecznych z lokalnych ośrodków. Dochód z ich sprzedaży w całości przeznaczony jest na potrzeby, wskazanych przez właścicieli supermarketów, organizacji. Podczas ostatniej edycji Konwoju Muszkieterów sprzedano ponad pół miliona toreb, z których całkowity dochód został przeznaczony na potrzeby wytypowanych placówek.

- Każda wizyta osób spoza lokalnego środowiska jest ogromnym wydarzeniem dla naszych wychowanków. Kontakt z kulturą jest dla nich niezwykle ważny. To my uczymy dzieci wychodzenia do teatru, kina czy na koncerty. W momencie, w którym, usłyszeliśmy, że Konwój Muszkieterów ma się zatrzymać w naszej placówce poczuliśmy się wyróżnieni. Radość naszych wychowanków nie miała granic gdy usłyszeli, że będziemy gościć grupę Pectus. Już wtedy rozpoczęliśmy przygotowania aby nie tylko coś wziąć ale także coś dać. Z racji niepełnosprawności dzieci, przygotowania trwają dość długo ale mobilizacja wszystkich uczniów była tak wysoka, że piosenki wybraliśmy już w zeszłym tygodniu. Muzyka jest bardzo ważna w ich życiu, przeżywają ją podwójnie silnie - powiedziała Zdzisława Woźniak, dyrektor ośrodka.

Patronat medialny nad kampanią objęły TVP1 oraz Radio ZET oraz Radio ZET Gold.

Więcej informacji znajdziesz w gazecie bolesławieckiej
Express Bolesławiecki


otomedia.pl



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Niedziela 19 maja 2024
Imieniny
Celestyny, Iwony, Piotra

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl